CMSlim

FÅ DREMKROPPEN DIN UTEN Å LIFTE EN FINGER!

Hva er CMSlim

Det er en maskin som leverer en elektromagnetisk bølge (HI-EMT) som kontinuerlig utvider og trekker sammen musklene. Det kan sammenlignes med trening der du omformer den indre strukturen i muskelen som deretter øker veksten og deretter produserer nye kjeder av muskelfibre. I tillegg til at CMSlim bygger muskler, forbrenner den også fett.

Hovrdan fungerer CMSlim

To applikatorer påføres muskler, lår og rumpe som forårsaker intense elektromagnetiske stråler og derfor forårsaker ufrivillige muskelsammentrekninger. Muskelsammentrekninger utløser fettsyrer og bryter ned fettavleiringer, og øker deretter muskeltonus og styrke. Det kan sammenlignes med det som skjer når du trener, treningen stimulerer, reparerer og bygger muskelvev som resulterer i sterkere og mer strukturerte muskler.

CMSlim gir samme resultatene som 20.000 - 30.000 sit-ups eller squats på 30 minutter, uten muskelsmerter!

Maskinen fungerer veldig effektivt, og du ser ofte resultater umiddelbart etter første behandling. Du brenner ikke bare fett, men bygger også muskler som deretter øker blodsirkulasjonen i det behandlede området. CMSlim produserer nesten 20 - 30 000 muskelsammentrekninger i løpet av en 30-minutters behandling.

Denne behandlingen er for både menn og kvinner som ønsker en mer skulpturell kroppsform. Det er ingen risiko for forbrenning, arrdannelse eller hevelse, da det elektromagnetiske feltet ikke er basert på varme eller kulde.

SLIK GJØR BEHANDLINGEN – enkel, trygg, smidig og bekymringsfri!

• Tar bare 30 minutter og ikke nedetid
  • 20 000 till 30 000 situps eller squats på 30 minuter
  • 19% reduksjon av det subkutane fettlaget i pasientens underliv
  • 2-3 behandlingar per uke
  • Minst 4-6 behandlingar for klare resultater
  • Musklene blir mer strukturerte

For å opprettholde resultatet er det viktig å ha et variert kosthold og også å begynne å trene.

FORDELER MED CMSLIM

Denne behandlingsmetoden er perfekt for de som ønsker å forbedre muskelmassen og redusere kroppsfett uten anstrengelse. Pasienten kan gå tilbake til sine daglige rutiner umiddelbart etter behandlingen. En følelse av treningssmerter etter behandlingen kan oppstå, akkurat som etter en intens trening. Du får raske og klare resultater som varer lenge så lenge du vedlikeholder kroppen.

CMslim og EMsculpt er produsert av forskjellige selskaper som deler den samme teknologien som fungerer på samme måte.

Resultat

• Fettreduksjon